200:-

Vinst på hockeyn! 200:- in på kontot. Grattis till oss!

Här händer inte mycket förutom att jag har typ tappat känseln på magen och ryggen. Det är som ett bälte som sitter runt om mig där det känns som om huden sover. Jag hade så på baken och benen innan jag blev sjukskriven, då handlade det om stress. Jag undrar om det är samma sak nu.
Stress för att jag inte får nåt jobb. Skit är det i alla fall.

Jag och Henkan klev nyss upp ur vårt första gemensamma bad nånsin. Förutom jacuzzi då. Det var så mysigt, vi höll på att somna båda två och ingen ville lämna det varma vattnet.
Jäkla vinter, minus 4 nu och iiiiiskallt!

Imorgon händer inget annat än att jag ska skriva med Josefin.
På torsdag ska vi till Tobbe o Maria och kolla på hockeyn. Kan ge mig fan på FBK förlorar då, bara för att det är Brynäs vi möter och Tobbe o Maria håller på dem.
Men jag har ju Wolfgang

image21

Han får följa med och hjälpa oss i kampen.

Nu är det sängdags och Lostkollning.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0