Är jag???

1. Är du snygg? Inte så värst nej
2. Är du en sportfåne? Nope. Om det inte gäller elitseriehockey
3. Är du rolig? - Det tror jag i alla fall
4. Är du sjuk? - Ja. Nu och för alltid
5. Är du feg? - Beror på vad det gäller
6. Är du törstig? - Ja
7. Är du 15 år? - Det var längesen
8. Är du rik? - Inte det minsta faktiskt
9. Är du shoppingsugen? - Nej inte alls. Inga pengar att shoppa för ändå
10. Är du retsugen? - Lite kanske
11. Är du saknad av någon? - Ja, med säkerhet!

fyra SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja, sådär 5 cm skulle sitta fint på benen
2. Skulle du vilja väga mindre? - Absolut
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nej
4. Skulle du kunna dricka dig full nu? - Ja, men jag vill inte. Nästa fylla blir på juldagen

Åtta KAN
1. Kan du vifta på öronen? - Nej, spelar ingen roll hur mycket jag försöker!
2. Kan du slicka dig på näsan? - Om jag trycker ned nästippen
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Lätt
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja, har jag ingen att prata med så
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Självklart
6. Kan dina vänner lita på dig? - Ja det kan de
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Nej
8. Kan du suga? - Fråga alla sugrör jag avverkat i mina dar

Fyra ANTINGEN ELLER
9. Pierca tungan elr näsan? - Tungan, redan gjort för 6 år sen
10. Vara seriös eller rolig? - Rolig
11. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna, har lite fobi för att brinna
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - FöräldER. Ingen kontakt med pappa.

svara ÄRLIGT
1. Tycker du om någon just nu? - Jepp jepp
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? -  Höst
4. Soligt eller regnigt? - Regnigt

Om MIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 11.51
2. Fullständigt namn? - Sandra Eva Angelica Jennvik Persson
3. Vart vill du bo? - Där jag bor
4. Hur många barn vill du ha? - Minst 2, max 3
5. Vill du gifta dig? - Försent!

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA
1. Kysst någon? - Ja
2. Blivit kramad? - Ja
3. Känt dig fånig? - Jaa
4. Saknat någon? - Ja!
5. Ljugit? - Nej

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Lånar denna Kraaaam

2007-11-29 @ 07:24:14
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0