Blöt

Kom precis ur duschen. Jag har nämligen vart ute och gått.
Jag vet, jag vet....jag är knäpp och galen och konstig.
Men jag har börjat få sån grym ångest, då kan jag inte sova. Och då är det skönt att gå ut och gå, flåsa ur sig en del ångest och bygga endorfiner istället.

Imorgon ska jag till doktorn, får se vad han säger om mina födelsemärken i nacken.
Personligen skulle jag låta honom få kapa dem genast, utan bedövning, men det är ju upp till honom att bestämma.

Ska hålla tummarna för mamma imorgon också, verkar som om hon kanske får arbetspröva på ett underbart ställe! Jag kan inte förneka att jag är avundsjuk. Både på att hon får hjälp av FK, får arbetspröva och kan hamna på ett sånt ställe. Själv sitter jag med ångest över att jag inte får nåt jobb.
Kommer säkert aldrig att få heller.

Kommentarer
Postat av: GothCthulhu

Här får du en liten tröstkram. *kram*

Sen så får vi ta och leka nån helg snart. Kanske det piggar upp. :P

2007-11-29 @ 10:19:32
URL: http://gothcthulhu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0