24 år

Oj, tiden går alldeles för fort tycker jag.

Jag är nyväckt med leverpastejsmörgås och te på sängen, brinnande ljus och Pans Labyrint i paket. Ibland är han verkligen olovligt underbar min man alltså.

Petra kom allt igår, om än ganska sent. Runt 18 dök hon upp. Då käkades det smörgåstårta och sen fikades det och när det blivit mörkt så tog vi, Henk och Robin en tur ned till Nolhaga. Det är "Lights in Alingsås" för fullt och vi gick vandringsleden med en massa andra människor och beundrade. Det var otroligt snyggt gjort, vilka känslor dessa spotligts som är väldigt uttänkt placerade gav alltså. Henrik och jag ska gå den andra slingan nästa vecka och bara njuta!

Robin var tvungen hem och kolla på fotboll så vi andra satte oss och spelade det nya CSI-spelet. Henk tröttnade efter ett tag och gick och la oss, men Petra och jag satt minsann och spelade till två på natten.
Nu ligger hon och snarkar på bäddsoffan i gästrummet.
Jag tycker inte det är nån idé att lägga sig igen, vi måste åka runt elva, för klockan 15 ska jag vara på mitt eget födelsedagskalas i Karlstad. Så jag ska ta och hoppa i duschen istället och packa min väska, leka lite produktiv med den här extra tiden jag fick idag tack vare min makes firande.


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis!

2007-10-03 @ 08:36:58
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Josse

Ja må hon leva, ja må hon leva..grattis gumman.du ska få massa pussar och kramar när vi ses i helgen.längtar dit!

2007-10-03 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0