24-årsdagen är över

Äntligen! Jag har längtat efter att den ska ta slut, det har varit slitigt att bli gammal minsann.

Jag och Petra kom iväg strax efter 11 imorse. Babblade på om allt möjligt i bilen på vägen, jag fattar inte hur vi lyckas. Vi börjar prata politik, så helt plötsligt är vi inne på sex och sen hux flux så handlar det om hemlösa djur!
Vi har i alla fall aldrig brist på samtalsämnen.
Höll på att bli vansinnig på alla jävla vägarbeten, vi sniglade ju oss fram! Var inte hos mamma förrän strax efter 15.

Hann med ett par cigaretter innan släkten kom. Får ju inte röka för morfar, då blir han vansinnig! Men vi hade ett par riktigt trevliga timmar. Jag fick en Trolliväska, kläder, örhängen och pengar. Inga fel alls! Vi åt potatisgratäng och helstekt kotlettrad och en jättegod mammatårta. Hon är allt bra på tårtor min lilla mammi.

När gamlingarna åkt hem så kollade jag, brorsan, Victor och mamma på Pans Labyrint. Den är ju förjäkla bra alltså! Bästa filmen i år tror jag. Sen busade vi en hel del och brottades i soffan och skrattade tills vi skrek. Skönt att få busa av sig lite ibland. Körde hem Micke o Victor och sen har jag minsann inte gjort så mycket mer. Kollat på tv med mamma, läst lite och nu sitter jag och pratarpå msn med min kära make. Saknar honom!
Men han kommer ju på fredag som tur är.

Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0