Fredag kväll

Sådär, nu har jag kört iväg mannen till Robin.
Måste bara få gnälla lite över honom!

Han har ett eget paket cigaretter, men när jag sitter ute och röker så kommer han ut och tar en av mina. "Varför tar du inte en av dina"? Frågar jag. "De ska jag ju ha ikväll"! Blir svaret.

Han köper en påse godis. Han äter alla godaste bitarna och lämnar kvar all lakrits, för han vet att jag inte äter det så han får ha resten ifred.

Han tar med en kasse öl till Robin, men precis innan han går tar han ett glas av min cola som jag ska ha hemma medans han är borta och partar.

Han ska äta pizza, men när jag sitter och äter min köttfärsröra så tycker han att det ser så gott ut att han inte kan låta bli att smaka några gafflar av min mat.

Suck! Det är tur för honom att han är så jäkla söt, annars vet jag inte vad jag skulle göra.

Nu är jag ensam resten av kvällen i alla fall, ganska skönt för tillfället. Jag ska kolla på Greys Anatomy och Idol och bara mysa, kanske spela lite betapet och lyssna på musik.

Kom på en sak igår förresten. Såg en bild på en halv papaya och upptäckte att det ser ju ut ganska precis som blygdläppar....sa det till Henrik och han tyckte det var skoj. Så han började spekulera i det här med Pajala-69:an (att slicka sig själv i armhålan medans man runkar), i alla fall, att man kunde lägga en papaya i armhålan och slicka på den samtidigt. "Vadå", sa jag, "en papayala-69:a"? Då brast det. Han skrattade så han grinade och kallade mig för sin sjuka fru när han pratade med Styffe i telefonen.


En bild på mig med Davids snygga hatt levereras till er!
image6

Kommentarer
Postat av: Michan

Hejsan =)

2007-10-13 @ 14:21:30
URL: http://gonewiththesin.blogg.se
Postat av: Michan

hehe, ja.. Eller Var rättare sagt. =/

2007-10-13 @ 19:00:42
URL: http://gonewiththesin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0