Huvva

Morning boys and girls!
Det blev en mycket rask promenad idag. Det var ju mycket kallare än jag trodde!
Igår när jag var ute så var det 7 plusgrader. Idag var det minus 1! Brrr.
Jag kommer precis upp från källaren, har varit ned och rotat fram våra vinterjackor. Känns som om det är dags att börja ha dem på sig snart, i alla fall om vädret ska fortsätta såhär!

Annars var det en mycket trevlig promenad, jag tänkte på en del roliga saker på vägen och gick och småflinade hela vägen. Helt plötsligt var jag hemma igen, jag hade gått jättefort. Antagligen för att dte var så jädrans kallt!

Jag skulle ha skrivit en del anteckningar till Josse igår, men jag glömde totalt bort det, så jag tänkte sätta mig och skriva lite nu. Jag känner mig konstigt nog riktigt pigg!
Fast först blir det lite Fula Betty.
På tal om det, jag avskyr den titeln! Hon är ju inte ful! Ta bort tandställningen och ge henne lite mindre tantiga kläder så är hon ju jättesöt! Taskigt värre att döpa en serie till det.
Och tänk vad America Ferrera ska ha tänkt när de ringde till henne och frågade om hon ville spela fula Betty!
"Ja självklart, jag är ju så ful"
Blah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0