Jobbigt

Usch, det var inte vidare kul att rensa ur alla Barbros saker. Alla kläder skickade vi till Myrorna och allt smink slängde vi. Stackars Sven, det är inte lätt för honom nu.

I eftermiddags gick mamma och jag på stan och hittade snygga fejkskinnbyxor till Davids halloweenkostym för bara 85:- Han kommer bli så snygg som läderbög! Ett nerköp från förra årets playboy-bunny såklart, men det är ju lite svårt att toppa.
Sen åkte vi till skoghall och köpte revbensspjäll som vi mumsade järnet på till en film...och sen slocknade jag såklart i soffan så mamma o Thomas fick se klart filmen själva. Lagom till eftertexterna vaknade jag igen.

Nu sitter jag och ser ut som en halvsmurf, eller, en lila halvsmurf....kanske en halv-Widget? Kommer ni ihåg honom från barnprogrammen när vi var små? Widget världsväktaren. Det var tider det.
Ändå, jag håller på att färga håret. Blir nåt lila-brun-aktigt, ska bli kul att se vad det blir för slutresultat.

Färjestad spelar match för fullt mot Brynäs och Henrik den fuskisen sitter hemma hos Styffe och kollar på matchen på tv! Själv får jag stå ut med att få mål för målresultat via sms. 1:a perioden: 1-0 till FBK!

Nu ska jag snart skölja ur min Widgetperuk och sen ska mamma o jag leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0