Seeeeg

Mycket seg söndag. Inte gjort alls mycket idag. Vi har spelat CSI och löst ett fall, sett på remaken av "Liftaren" (var inte sådär värst bra), sett på The Zoo på tv och ätit mat. Slapptaskar med andra ord.
Men jag fick minsann min karl att städa upp i köket! Och det inte dåligt ska jag säga, han är inte riktigt städartypen.
Men det är inte jag heller, så jag ska väl inte klaga.

Tezz o Micke kanske kommer ned framåt jul, hon var lite sugen på att gå på Lisebergs Julmarknad och vi hade ju ändå tänkt åka dit. Ska bli kul, jag träffar henne verkligen alltför sällan.

Imorgon är det dags att gå upp klockan 5 med nya tag, jag har nämligen fuskat på dieten idag, stygga stygga mej. På kvällen ska jag få följa med hem till den mystiske herr Styffe och hans tjej Maria för att se på hockey. Hoppas FBK skärper sig, vi förlorade 25:- på dem igår igen. Dummingarna.

Annars tänkte jag försöka sätta mig och skriva lite anteckningar till boken...jag måste ju sätta igång, jag vet inte varför det tar emot så, när jag väl sätter igång så kommer ju allt i ett rasande tempo och det är inte alls jobbigt.

Men nu känns det faktiskt som om det är läggdags....speciellt med tanke på att jag ska masa mig upp ur den varma, goa sängen om mindre än 5 timmar medans min elaka make ligger kvar och gottar sig. Fast, efter promenaden så ska jag minsann krypa ned till honom och lägga mina kalla fötter mot hans varma ben! Hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0