Varför inte?

Tänkte innan jag la mig igår att varför inte ställa klockan på 4 istället för 5? Ännu färre folk ute, ännu lugnare, ännu mörkare. Sagt och gjort, så nu är jag svettig efter rundan.

Idag ska jag ha bilen, ska åka och anmäla mig till arbetsförmodligen inte och sen till banken för att väcla in våra sparmynt så det kan bli lite julklappar på Ullared på lördag. Sen ska jag tvätta också, lika bra att tvätta ur tvättkorgarna (ja, vi har 2 stycken) när jag ändå är igång.

Nästa vecka fyller min farbror 45 år. Jag har inte hört av honom på ett år nästan, men jag ska skicka en blombukett så han vet att jag finns och inte har glömt honom.

Ikväll blir det återigen skrivande med Josefin, det gick jättebra igår. Jag spydde ur mig en massa skit och vi fick en hel del skrivet! Ikväll kommer vi till slutet på min och mitt ex relation. Ska bli skönt att bli av med honom.

Funderar på om jag ska ta en dusch nu, eller väcker jag kanske hela byggnaden då? Får man ens duscha såhär dags? Men folk som jobbar natt då, ska inte de få duscha när de kommer hem? Jo jag tänker duscha nu. Sen ska jag nog lägga mig ett par timmar igen innan jag kör Henkan till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0