Jag och alla andra....

Jaha, nu har även jag sållat mig till den glada skaran av bloggare!

Inte för att jag har så jäkla mycket att skriva om, snarare för att fördriva tiden så jag FÅR nåt att skriva om!

Imorgon blir det skôj i alla fall, då far vi till huvudstaden och går på en riktig Cirque Du Soleil-föreställning! Det är ett av mina "ska göra innan jag dör" krav. Ja, jag har en lista! Förutom det så är det bland annat: kolla in en riktig swingersklubb, gå på Madame Tussauds, åka till Alton Towers och skaffa Birmakatt.

Och på fredag ska vi på swingersklubb! Yay!
Nej nej nej era pervon, vi ska bara kolla! Inget swingande för oss heller, vi vill bara se hur det är.

Så jag får två önskningar uppfyllda samma vecka, det är ju rena aladdinkänslan!

Nåja, vi blir borta hela helgen så jag skriver nog om upplevelserna när jag kommer tillbaka.

Ciao bella!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0