Inge Gordon???!!!???

Pissed jag blir! Visst gillar jag So You Think You Can Dance, men inte lika mycket som Gordon!
Ledsen i ögat....

Idag var jag i alla fall till studievägledaren och det blev bestämt att jag inte ska börja läsa till hösten. Jag pratade med henne om mitt nuvarande jobb och så vidare och hon tyckte att jag kunde vänta och jobba ett tag när det nu kändes så bra. Utbildningen finns ju alltid kvar som hon sa, det är bara att hoppa på senare. Och både jag och Henrik tycker ju hon har rätt. Pratade med mamma också och även hon höll med.
Så nu är det bestämt i alla fall, skönt att ha lite koll på närmaste framtiden i alla fall.

Annars har det inte hänt mycket idag. Har fortfarande lite ont i benen men inte lika mycket. Tog en promenad förut och på hemvägen kilade jag förbi ica och köpte ingredienser till tjejmiddagen på lördag. Ska förbereda dem så mycket det går imorgon tänkte jag.

Sen har jag blivit medlem i Matklubben.se, en helt underbar sajt där man delar med sig av sina favoritrecept och samtidigt tar del av andras. Så nu kanske det blir lite annorlunda kryddningar och nya tester här framöver!

Men idag körde jag på vad jag hade hemma och bjöd min man på ugnsfalukorv med tomat och ost i, potatismos och pepparrot/senapssås. Mycket uppskattat! Själv åt jag en gammal matlåda med kasslergryta.

Jag är fortfarande sjuuuukt sugen på mjukglass, och även på crêpes med vit choklad och jordgubbar. Som tur är så är dieten slut när det blir jordgubbsdags, för de tänker jag minsann inte motstå! Det går inte på sommaren att vara utan svenska jordgubbar med gräddmjölk.

Nu grillar jag kyckling inför morgondagens middag och ska precis köra lite wii-bowling med min man, han blir så glad när jag leker med honom.

Dagens djur
image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0