Nyhet! Jag är trött!

Tror nästan ni är lite trötta på att jag är trött hela tiden. Är ni det?

Idag gick det bra på jobbet i alla fall, peppar peppar ta i trä.
Hade till och med ganksa roligt ett tag, då vår lilla zombiedam helt plötsligt bestämde sig för att dansa under sångstunden. Hon jazzade och lyfte på kjolen och sparkade med benen och skrattade och var hur söt som helst!
Hon förgyllde verkligen min dag. Även om E-L och Annelie bråkade som högstadieungar. Jag höll mig utanför det, men jag tycker alltid det är otrevligt.

Efter jobbet skulle jag hämta Henrik, men han skulle jobba över till 14, så jag köpte en skvallertidning och en cola och satt i bilen och väntade på honom. Det var ganska skönt faktiskt, lyssnade på bra musik, vevade ned rutan och njöt av solskenet som sken in och bara mådde gott i min ensamhet.
Hemma ville Henk spela tv-spel, men jag var för trött så han fick göra det själv medan jag sov 40 minuterpå soffan. Sen käkade vi stuvad spenat med citron på i massor, det är så jäkla gott!
Efter det så spelade jag faktiskt lite tv-spel med honom så han blev nöjd. Sen var det hockey på tv igen, Henkan kollar för fullt nu. Jag småtittar lite, men är inte lika entusiastisk efter att FBK åkt ur av naturliga skäl.

Just nu väntar jag bara på att Top Model ska börja. En av veckans höjdpunkter. Det och Gordon Ramsey imorgon. Tur att jag jobbar till 21.15 så det inte var till 22 eller nåt.

Nu längtar jag efter min lediga dag. Lördag. Då Henrik antagligen är bakis och trött hela dagen, han ska nämligen spela bowling och dricka öl med 70 arbetskamrater på fredag när jag jobbar.

Imorgon fyller Tobbe 24 också, men han vill inte grattas. Det skiter vi i, vi köpte i alla fall trisslotter för 100:- åt honom. Han får väl hoppas på att inte vinna, då kan han ju säga att han inte fick nåt av oss precis som han ville! =)

Nä, nu orkar jag inte stirra på skärmen längre.

Dagens djur
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0