Frågestund var det ja

Jaha, det verkar inte som om jag är en vidare intressant person, för jag fick bara tre frågor. Två från Josse och en från Tezzie. Men eftersom jag lovade att svara på alla frågor så ska jag besvara dem nu:

Josse frågar: Vad vill du göra på din födelsedag i Sicilien?  "Jag vill äta en middag på de vi känner lites nya restaurang, sen gå på karaokebaren och dricka en glass/fruktdrink och sen kanske fortsätta till Pianobaren på Marabu och ha med dig, David, Henk, mamma och Thomas"

Josse frågar: Framför allt; vad vill du ha som present?  "Egentligen önskar jag mig ju pengar till en tatuering eller filmer, men det känns lite dumtatt be er om. Så jag vet faktiskt inte! Ett par gratis drinkar eller mat eller utflykter från er när vi semestrar kanske?"

Tezzie frågar: Har du packat en massa nu? "Ja det har jag. Men inte på långa vägar så mycket som jag borde med tanke på att flyttlasset går härifrån redan den 13:e september"

Jaha. Så nyfikna var ni på mig. Är jag verkligen inte mer mystisk än så? Hahaha!

Helgen när mamma, lillebror och Choffa var här var jätteskoj. Vi tog färjan till Fredrikshavn 07.30 på fredagsmorgonen, alla var otroligt trötta och vi skrattade och skojade mest hela tiden. När vi kom fram så skojpratade jag, bror och Choffa en massa låtsasdanska och sluddrade på allt. Vi grät av skratt och brorsan trodde vi skulle bli utkastade ur Danmark! Sen handlade vi. Jag köpte bara några flaskor åt David och Josse, men mamma handlade massor massor! Hon skulle ha en massa till det stundande bröllopet nästa år. Choffa och bror handlade också en del.
Sen förlöpte helgen som vanligt, vi spelade tv-spel, pratade, såg på tv, åt god mat och hade allmänt trevligt.

Fick reda på en trevlig sak idag. Jag ska på arbetsintervju på onsdag i Karlstad. Mer avslöjar jag inte om det, inte förrän jag fått veta att jag inte får jobbet i alla fall. För det är vad jagräknar med, det är nämligen ett av mina drömjobb. Och då får ni tänka på att jag inte har så otroliga ambitioner, men det är nåt jag verkligen verkligen vill!

Nu ska jag jobba hela helgen. Det behövs verkligen, eftersom jag inte jobbat nån annan helg den här månaden och jag behöver pengarna, dessutom missar jag två jobbdagar nästa vecka pga kortresa till Karlstad för arbetsintervju och diverse. Jag känner mig redan trött inför jobbandet, men det kommer gå bra, bara att tänka på allt som är positivt.

Nu ska jag glo på Hells Kitchen. Raj raj på er!

Dagens middag: Honungsglaserade tjocka revbensspjäll, pommes och bearnaisedip.

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0