Hoppsan

Henrik råkade gå in på Hammabostäders hemsida för att kolla om det kommit några nya objekt, och vad står det där? Jo att vi har fått kontraktet till lägenheten vi skickade svärfar att kolla på förra veckan! Så den är våran från 1:a oktober! Visserligen är vi på sicilien då, men när vi kommer tillbaka har vi en lägenhet! Kan knappt tro att det är sant. Men inget mail och inget telefonsamtal fick vi. Chocken var stor, men glädjen var nog ännu större   =)

Sen fotade jag min Orbitrek och la ut på blocket. En timme senare är den såld! Han kommer och hämtar den imorgon innan jag ska till jobbet.
Känns som en ganska bra dag trots att det var jobbigt på jobbet.

Visst hade jag rätt, E-L var så negativ hon kunde och gnällde om allt. Det var riktigt hemskt ett tag! Och J hattade omkring som vanligt och stressade. Jag var så glad att jag bara jobbade 5 timmar!
Men imorgon jobbar jag en helkväll med GBC, det är inte det roligaste det heller. Och onsdag kväll med J. Pust och stön! Jag får trösta mig med att mami kommer sen.

Får se om det blir nå kul på OS imorgon. Verkar ju som om Stefan Holm är i skitskick i alla fall. Hoppas han rycker upp sig innan Friidrotten startar.

Nu ska jag antingen äta popcorn eller lägga mig, har inte riktigt bestämt mig än....

Dagens middag: Fläskcurrygryta och ris

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Ville bara säga grattis till lägenheten. Och håll ut. Jobbet kommer säkert att ordna sig tills dess med.

2008-08-12 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0