Humm humm

Ja ni små vänner. Jag måste få berätta en sak. Jag fick mitt jobb! Det var inte mycket att orda om, hon sa att hon bestämde sig snabbt. Så jag är väldigt nöjd. Det finns såklart nackdelar med det här jobbet. Enorma nackdelar sett ur inkomstsynvinkel till och med. Men det får lov att bli så, för jag vill verkligen jobba med det!
Det är så att jag kommer att jobba varannan helg, ungefär 13 timmar per helg, för en lön på ca 90 kr/timmen, uatn ob-tillägg. Stinker som fasen, men vad gör man inte?
Jag får försöka få tag på ett deltidsjobb som städare också. Så vi klarar oss i alla fall.

Ringde Komvux också och fick veta att jag inte kommit in på första intagningen, men att det inte är kört än. Jaja, tänkte jag bara. Just nu känns det som att det kommer lösa sig på ett eller annat sätt ändå.

Efter att jag kom hem idag så har jag och Henk packat lite lådor och rensat en massa skräp. Det känns att det är mindre än 2,5 vecka kvar, vi ska hinna med allt innan flytten. Dessutom jobbar ajg i karlstad på flyttdagen, så jag är inte med och lastar alls. Huuu, känns lite läskigt.

Nu kollar jag finalen i Project Runway, sen är det läggdags. Jobbar kväll här imorgon med Jelena, men har lite att fixa med innan så jag ska väl i säng i någorlunda tid.

Natti natti!

Dagens middag: Kebabrulle

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Grattis till jobbet, och flytten. Det ordnar sig säkert med pengar o så, det har en tendens att göra det. Tro mig, jag vet :)

Att få jobba med något man trivs med är viktigt, så lycka till med alltihop.

2008-08-28 @ 14:49:19
Postat av: yvonne

Grattis till ditt jobb.

Tråkigt att lönen inte är så bra men det är också

viktigt att man får göra det man vill.

Tänk att få gå till jobbet och känna glädje. Det är få förunnat.

Vi ses i helgen

Kram!

2008-08-29 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0