Kortkort

Bara en snabb uppdatering, jag är så trött att jag rinner snart ned från stolen.

Jobbet idag gick utmärkt, jobbade med Karin och GBC och allt var lugnt. Fick ett referensbrev av Karin med mycket fina lovord, här kommer ett litet utdrag:

-         Mycket lugn som person

-         Flexibel vad gäller arbetstider och arbetsplanering

-         Stor arbetsmoral

-         Medmänsklig och empatisk

-         Fantastisk arbetskamrat!

-         Unikt sätt att lösa problem som kan uppstå med vårdtagarna

-         Kan ”läsa” vårdtagarnas olika behov

-         Administrativa färdigheter såsom rekrytering av timvikarier och schemaöversikt



Oj, det blev lite stort, men det får vara så, orkar inte bråka med det nu. Jag blev så glad när jag läste det, känns som om det verkligen är rätt att satsa på det här yrket även om det är ett av Sveriges mest lågavlönade jobb.

Tord och Siw kollade lägenheten på skoghall åt oss idag också och skickade bilder till oss och vi har nu tackat ja, så vi får se snart om vi får den. Den verkar ju helt okej.

Men nu orkar jag inte med er nå mer! Godnatt från er daggdroppe på smultronbladet (jag alltså)

Dagens middag: Bräckt kassler med champinjoner, paprika och milda mat extra

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Gud va kul gummsan hoppas verkligen att den blir er Natti natti ses snart Kramizar

2008-08-05 @ 22:20:22
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0