Nu är det jul igen!

Nästan i alla fall.
Idag har vi nämligen firat jul hos svärfar!
Fick massor av juleklappar, bland annat presentkort på Dressman, Game, Ikea, alla affärer i "MittiCity", bio och Hemtex. Massa shoppande kommer det att bli alltså! Dessutom så fick jag mammas presentkort på Infinity Tattoo på 500 kronor, så jag måste ta mig dit och boka en tid. Måste ju fylla i min förra tatuering också.

Imorgon ska jag simma, när Henrik kommer hem ska vi till banken och prata pension sen ska vi till Ronny och Annelie, Henks morbror och hans fru. Ronny fyller 40, så vi ska fika där.
På tisdag sen ska jag jobba från 15-22. Julafton kommer se ut såhär: Jag och Henk sover ut, går upp och sitter i morgonrockarna framför tv:n, Henk äter risgrynsgröt och skinksmörgås, jag äter bara skinksmörgås och vi dricker kaffe i lugn och ro. Tittar på "Shrek the Halls" och myser tillsammans. Sen tar vi en promenad till Micke och Jessicka och fikar och ser på Kalle Anka innan vi avslutar kvällen med middag och trevligt hos Yvonne.
Juldagen blir det julbord hos mamma, sen blir det lite festande på kvällen. Annandagen kommer David och Josefin hit, äter lite mat och spelar tv-spel. Sen jobbar jag lördag och söndag.
Där har ni min vecka! Ifall jag inte hinner att uppdatera menar jag.

Jag älskar er som står ut med min sporadiska bloggning och läser ändå!!!!

Dagens middag: Julbord hos Tord

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Nej nu gumman vil jag ha uppdatering kollat in här tusen gånger men ingen Lenkan, hoppas att det är bra med er i alla fall Kram

2008-12-28 @ 15:28:20
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0