Äntligen fredag

Ljuva fredag!
Idag hostar jag som en galning. Men jag mår trots det bra!
Startade dagen med en orbitrekare, sen har det flutit (heter det så? flutit...flytit?) på med handlande, promenad på 30 min, diskande, storrengöring av köket, putsande av fönster, rensning av garderoben, sortering och återvinning av kartonger som stod i klädkammaren och dessutom ett 30 minuters långt samtal med mamma.
Hon hade shoppat och det var så vackert! Kan inte gå in mer på det nu, får spara det till en annan gång.
Sen har jag inte gjort mer. Känns som om det var så mycket, men när jag läser det nu så ser det inte mycket ut....fast jag kollade ju gamla reprisen på Top Model i en timme också. Där försvann det tid förstås.

Henrik är hos Tobbe och hjälper honom med nån installation av digitalbox, sen ska han hämta pizza på hemvägen. Så det blir pizza och Lost ikväll. Sen ska vi väl försöka ta oss igenom Stardust för fjärde gången. Henrik har somnat ifrån den hela tiden, skulle vara kul att få se den sammanhängande mer än 20 minuter i stöten.

Imorgon blir det Sci-Fi mässa i gbg. Ska bli skoj! En massa prop från filmer som Exorcisten och Alien och Sagan om Ringen m.m. Och gäster, skådespelare från filmerna.
Efter det blir det bio, Cloverfield. Den verkar häftig, sen är det ju en av producenterna från Lost som gjort den också, det bidrar till nyfikenheten.

Är bestämt att jag ska stanna en dag extra i Karlstad på påsk också, har tid för klippning på tisdagen. Sen åker mamma med hit och stannar kanske ända till fredagen! Yay!

Nä, nu ska jag slappa lite och läsa i min nya bok. Det är jag värd!

Puss på er smörblommor därute!

Dagens djur
image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0