Helga

Äntligen helg.

Jag vaknade sju imorse, men det gjorde ingenting, för jag hade saker att uträtta. Satte igång med Orbitrek, vek tvätt, skrubbade badkaret, handlade, diskade, rengjorde köksbänken och spisen och korrade klart boken.
När Henrik kom hem så däckade vi på soffan tillsammans och sov i 2 timmar.
Sen fixade jag grillad kyckling med ris och currysås som vi åt till nyaste Lost-avsnittet.
Jag vet att skinnet är det "dåliga" på kycklingen, men jösses vad jag älskar det!!!
Sen såg vi klart Sicko (se den förresten, den är verkligen bra), såg ett Hjälp-avsnitt och spelade Sam & Max.
Ja just det, jag fick min man att dammsuga till slut, så jag slapp vara irriterad mer.
Nu är jag jättetrött! Ska upp i skaplig tid imorgon eftersom svärfar med fru kommer på besök.
Får se vad vi ska hitta på.

Nu blir det i alla fall sängläge.

Dagens djur
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0