Hör och häpna!

Gott folk! Solen skiner! Nästan så jag inte tror på det själv.

Det var otroligt skönt att få sova ut imorse. Jag sov ända till 10! Helt otroligt. 8 timmar oavbruten sömn.

Idag har jag inte gjort så mycket. Svarat på en massa frågor till boken, sett på "Gossip Girl", ätit lunch, tvättat och diskat. Ska börja med maten klockan 16 tänkte jag, så den är klar tills Henk kommer hem. Lasagne idag.

Det gick fint att jobba igår, men fan vad mycket skit det pratas om alla andra som jobbar där! Först jobbade jag med I-M, hon klagade på en massa. Sen jobbade jag med E-L, då klagade hon på andra. Jag bara ler och nickar hela tiden, jag vill inte ha så mycket att säga till om, jag är nöjd så länge jag får jobba liksom.

Det var lite jobbigt att skriva idag, handlar ju om de senaste 1.5 åren nu och det är mycket där som fortfarande gör ont. Men det blev bättre när jag fick gråta ur mig en del.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla ett avsnitt till på "Gossip Girl".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0