Humm humm

Dagens djur
image38

Uttråkad. Jajamensan.
Blev väckt imorse av ett sms från den alldeles underbara Therese som ville förgylla min dag med en rolig historia. Så jag skickade en tillbaka, sen kunde jag inte sova mer.

Så vad har jag gjort? Kollat på film. Sweeney Todd, älskar den! Men det är ju inte direkt nån familjefilm måste jag säga. Underbar dock.

Sen blev jag så uttråkad efter en promenad att jag letade efter nåt att ta ned o kolla på, hittade inget annat än American Gladiators, så det har jag glott på i en timme lite drygt.

Disken är hopad i köket, men jag vägrar ta mig an den! Det är makens jobb, det ska han fanimej sköta.
Ska väl sätta mig och korra lite mer när jag har ork och lust.

Just nu längtar jag bara tills Henk kommer hem....då sätter han sig vid datorn och jag i soffan så är vi inte tillsammans och gör nåt ändå, weho!

Vet inte vad som sker i helgen, prat på tv-spel hos Daniel, men jag vet inte. Det enda som är säkert är att jag ska jobba söndag kväll, ta Therese's tur, hon ville inte jobba kvällen då. Inte så konstigt, hon har ju en liten pojk att ta hand om plus att hon pluggar heltid.

Jaja, I'm off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0