Jäkla helg att gå fort

Varför går helgerna så fort? Knappt hinner jag ha Henk här hos mig så är helgen slut och han ska jobba igen.
Fast idag är det ju jag som ska jobba.

Mamma ringde förut, naturligtvis så fort vi hade satt oss och skulle äta, så jag hann inte prata med henne.
JAG SAKNAR HENNE!
Min älskade mami!
Längtar efter henne så det gör ont nästan.

Dagens djur
image41

Trött och lite ledsen. Saknar ju mami. Men annars är jag inte ledsen.
Har bara sån jäkla huvudvärk att jag snart rycker huvet av mig.
Men jobba ska jag göra i alla fall, dåligt med tider i februari. Har bara haft förra söndagen och den här och sen 26:e också på andra våningen. Hoppas det kommer fler!

Vi skulle ju ha vart till Daniel igår och spelat tv-spel, men vi orkade inte, vi var så förslappade. Så istället åt vi citronkyckling och såg på film och spelade Sam & Max tillsammans. Mycket lugnare!

Nä, nu ska jag fixa iordning mig, börjar jobba om 45, ska åka om 30.

Ha det gött!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0