Kärlek

Mycket kärlek idag. Gulliga sms från kompisar, rart telefonsamtal från "Den Goda Fen" aka mormor, en 130cm lång ros från mamma och ett puss & kramsamtal från Fossan.
Och kärlek med maken såklart!
Vi fixade ihop en riktigt fin liten Alla Hjärtans Dag-middag. Helstekt fläskfilé med krämig potatisgratäng och Asti Martini (bubbelvin). Dessutom en bit Schwarzwaldtårta till efterrätt. Kan det bli bättre?
Trots att jag inte hade sovit en blund när Henrik gick upp 04.30 imorse så vaknade jag 10.45 av mig själv och var pigg! Så vi har satt upp tavlor i gästrummet idag när vi hade energi. Blev så fint så!

Nästa vecka kommer gå fort. Ska jobba kväll på tisdag, på onsdag kväll kommer Tobbe och Maria på middag och film och på torsdag kväll åker vi till Norrköping. Underbar vecka!

Underbar dag idag! Nu ska jag lägga mig och kolla på underbara Gordon Ramsey och sen ska jag sova underbart.

Dagens djur
image46

Puss på er kärlekstussar därute!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej - fy vilket läskigt djur det var idag =) Gud vad skönt med helg nu - bara en vecka kvar tills vi ses. Ha en mysig helg och krama maken från oss! Puss o kram

2008-02-15 @ 07:37:33
Postat av: Tezzie

Kärlekstussar hehe gulligt sååå :D
Va bra att du hade en trevlig alla hjärtans dag, vi hade visning hemma hos oss så det blev lite mys på kvällen, god mat och lite dricka. Kram kram

2008-02-15 @ 15:26:49
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0