Måndag igen?

Det måste vara nåt fel som är trasigt med alla klockor och almanackor. Tiden går ju alldeles för fort!
Det var ju nyss måndag!

Jobbet gick bra igår, jobbade med Heliga Birgitta och det var skoj. Vi hade lite krångel, men det är inget ovanligt när man jobbar på ett demensboende.
Kunde inte sova när jag kom hem så Henk fick lägga sig själv. Jag bearbetade ett par kapitel i boken istället och kollade på tv. Sov länge idag, men likförbannat är jag trött.

Idag har jag inte gjort mycket. Kollat på tv, spelat DS, ätit korv och pommes och mysat med min man.
Svärmor kom hem från långtbortistan idag också, hon har solat och mått gott, den fuskisen!

Beställt tid för tatuering också, det ser jag fram emot, men det är över en månad kvar! Känns långt nu, men eftersom det är fel på alla klockor och almanackor så kommer det väl gå jättefort.

Svärfar med fru kanske dyker upp i helgen, det blir skoj, inte träffat dem på så länge nu.

Nu tycker Henrik den Gode att vi ska lägga oss och kolla på Lost-bloopers. Så jag får väl lyda min man och herre. Pft!

Dagens djur
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0