Näe...

Känns inte som om det har varit min dag idag riktigt.
Vaknade ju tidigt och kunde inte somna om. Dumma dumma jag.
Och dessutom har jag två elaka finnar på hakan, de är röda och de gör jääätteont!
Så det är synd om mig idag tycker jag.

Jag har sett på Kyle, hjälpt mamma med hennes jobb, promenerat, kört på Orbitreken, tvättat två tvättar, hängt två tvättar, lagat spenat och fisk åt min man, diskat två gånger och läst. Ändå känner jag mig rastlös och jobbig.
Känns som om det är mens på gång eller nåt. Fy bubblan!

Saaaaknaaaar mami! Inte sett henne på två månader och jag vill ha henne här! Hon har svårt att komma ifrån med alla spelningar och grejer, men nu hade hon fått en lucka. Naturligtvis samma helg som vi har planerat att åka till Norrköping! (Dessutom den enda helgen på en månad som vi hade planerat nåt)
Sorg!
Fick ett kort av henne idag, där det står att jag är hennes hjärta. Hon är mitt också, och snart på det, fniss =)

De ringde från andra avdelningen på jobbet idag och frågade om jag ville sommarjobba där. Jag tackade nej, eftersom det har pratats om att jag ska jobba på den ordinarie avdelningen. Hoppas jag får det nu bara som det är sagt, så jag inte står där helt utan jobb sen!

Jag är trött, grinig och lite ledsen. Stackars mig. Och stackars Henkan som får stå ut med mig.
Men han får skylla sig själv lite, han har bara latat sig och sovit sen han kom hem från jobbet, dessutom luktar han fisk.

Dagens djur
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0