Norrköping snart

Hallå därute i den riktiga världen! Er Lenka kallar på uppmärksamhet!

Jag har nyss diskat....i en timme! Allt disk som blev sen middagen igårkväll.
Tobbe och Maria avnjöt skinkschnitzel med fräsch sallad med sockerärtor och paprika i, hemgjort tzatziki och grillade vitlökschampinjoner. Till efterrätt fruktsallad med vaniljgrädde. Massa mums!
Vi pratade mycket, de fick sitt porträtt som jag tecknat och de var imponerade!
Sen kollade vi mest på tv och roliga klipp och skrattade tillsammans i flera timmar.
Inte förräns efter 23 åkte de hem, då skulle Tobbe se på fotboll. Annars vet jag inte hur länge de hade stannat.
Det var hur som haver otroligt trevligt och roligt och jag vill snart göra om det. Love them!

Idag har jag packat och som sagt var diskat. För om en timme sitter vi i bilen på väg till Norrköping. Ska bli skönt att komma bort och hamna i annat trevligt sällskap!

Nu lyssnar jag på Hypocrisy och slappnar av lite för första gången idag.
Mina fingrar är svampiga och rynkiga efter all disk, de förtjänar lite slöande innan jag ska köra.

Dagens djur
image52

Ha en underbar helg tossingar!

Kommentarer
Postat av: Någon

Du är uppmärksammad

2008-02-22 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0