Pust

Nyss Orbitrekat i 25 min. Pustar och stånkar som en ko i kalvning tror jag!

Imorse gick jag upp klockan 5 fast jag inte började förrän 7. Satte mig vid datorn, åt smörgås och kollade på Private Practice. 06.10 gick jag. Skulle ta en promenad innan. Jag trodde det var plusgrader ute, men det låg visst på nollan och jag fryste (jag vet, det heter frös, men fryste är roligare) och halkade fram på mina gympaskor.
Men fort gick det! Var på jobbet redan 06.45. Jobbade med E-L idag, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på ett arbetspass som jag gjorde idag! Vi hade jättekul även om det var en del krångel.
Tyvärr fick hon så ont i magen att hon fick åka hem klockan 12.30, när jag egentligen skulle sluta, så jag fick ta vid hennes pass och jobba till 15. Var inte riktigt inställd på det, men det gick ju bra ändå.

Slocknade i soffan hemma och sov tills Henk kom hem. Då lagade vi en jättegod köttfärssås tillsammans och kollade på filmen "Fido". Den är knäpp men rolig, en blodig familjefilm/komedi.
Sen diskade jag när min man spelade tv-spel.
Sen tog jag en tur på Orbitreken som sagt var och nu står han och trampar därinne i gästrummet.
Vi ska ta en dusch tillsammans när han är klar, sen blir det lite lyx med fruktcocktail och vaniljglass innan sänggående. Imorgon jobbar jag 12.30 till 21. Skönt att dra in lite pengar den här månaden i alla fall!

Hmm...såg precis vilka snygga bajsränder Henrik har gjort i min rena fina toalett...det dumma är att jag kan inte be honom ta bort dem, för min alla hjärtans dag-present till honom var att han skulle slippa alla sysslor den här veckan. Kan man ta Tip-Ex på ett löfte?

Dagens djur vill inte funka idag, så det får bli två stycken imorgon.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Det kan man hehe,vill me ha en orbitrek nuuuu....

2008-02-19 @ 09:05:52
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0