Tråk

Jobbigt det är att vakna tidigt när man börjar jobba sent. Det känns som om det både är för kort tid för att göra nåt vettigt och för lång tid för att inte göra nåt vettigt.
Så jag sitter mest och glor. Och har tråkigt.
Har lovat min man att äta lunch innan jag går i alla fall, så det ska jag fixa om nån timme.
Men vad ska jag göra fram tills dess?
Har bara ett avsnitt av Private Practice kvar också. Sit.
Kanske skulle köra lite yoga?
EFtersom jag utlovade två dagens djur idag så kommer den ena nu och den andra ikväll.
image50

Take care!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha! Men vad gör hunden? xD Skön bild iaf!

2008-02-19 @ 09:26:05
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0