Datorhaveri

Datorn har krånglat järnet, därför har jag inte skrivit på ett tag.

Jobbet har gått bra. Idag ska jag få börja gå bredvid på en annan avdelning, jag är lite nervös. Det blir ju som att starta från scratch liksom, som att vara en riktig novis igen. Men det ska nog ordna sig. Ska gå bredvid idag och imorgon. Sen hoppas jag på ledigt på fredag och söndag, på lördag ska jag nämligen jobba min första delade tur. Då arbetar jag från 06.45 - 12.30 och sen från 16.30 - 21.15. Hela dagen alltså. Med 4 timmars paus för att äta och sova. Får se hurpass pigg jag är den kvällen =)

Annars händer det inte mycket. Vi traskar på i våra nya banor.

Jag tror jag ska höra med Josefin om hon vill skriva på måndag kväll. Jag vet att hon vill iofs, men om hon har tid då!
Tror att nästa avsnitt ska handla om frierier och sånt. Om jag minns rätt, och det sk aman inte utgå ifrån att jag gör, jag är helt virrig i huvudet. Kan lätt bli så när man går från att vara sjukskriven 100% i nästan 2 år och sen börja jobba i en enorm takt, nästan 100% på en gång! Men jag ska inte klaga, jag gillar läget.

Nu ska jag diska. Sen kommer Henk hem runt 13.30. 15.00 ska jag vara på nya avdelningen. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Josse

HON VILL! Och har tid =) Klart att vi ska skriva på måndag kväll, 18-20 som vanligt. Du hade rätt i att det handlar om depp efter jobbslut på Åhus, frieri och den sommaren 2005. Det blir kul! Puss och kram från mig och David

2008-01-16 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0