Jag undrar sa flundran....

Jag har funderat på en sak....Dita Von Teese....det är sååå viktigt att inte kalla henne för strippa. Men är det inte precis det hon är egentligen? Hon själv och media kallar henne för "burleskartist". Men hon dansar och klär av sig till musik, är det inte precis det som är striptease? Jag ser inte skillnaden. Varför är hon så mycket bättre än andra strippor?

image29

Dagen har gått fint. Var väldigt lugnt på jobbet, en farbror hade trillat ur sängen på natten och slagit i huvudet, men han hade bara ett litet sår och mådde bra annars.

Väl hemma så bakade jag ett lass med kärleksmums....kände bara för att baka och eftersom vi hade massa florsocker kvar efter nyår så fick det bli kärleksmums. För er som inte vet vad det är:
image30

De blev rackarns goda! Sen fixade jag hemlagad gulasch med kött, morötter och potatis, serverad med creme fraiche. Mumma!

Vi sov en sväng på soffan också, det är så skönt att göra det ibland.

Imorgon är det ledig dag, och Henk slutar 13! Var meningen att vi skulle gå på bio i gbg, men den filmen vi ville se hade sin sista spelning idag så det sket sig. Jag ville gå på bio för bions skull så jag kunde tänka mig att se Alien vs Predator 2, men Henk gnällde och sa att det var jobbigt att åka dit för att se halvdana filmer. Jahapp. Där fick jag!

Så det blir väl att sitta hemma och glo, måste i säng tidigt eftersom jag jobbar hela lördag.
Nu ska jag också i säng. Ska sova så länge jag kan imorgon, kan hända sover jag fortfarande när babe dyker upp i dörren =)

Puss på er gullisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0