Jobba imorgon igen

Jag fick lov att jobba imorgon också. 14.30 - 21.15
Ger ju i alla fall lite pengar. Men sen ska jag vara ledig hela helgen! Skööönt!

Idag har det inte hänt så mycket. Vart väldigt lugnt och ganska segt på jobbet, jobbade bara 6 timmar, men det kändes nästan som det dubbla.

Väntar på svar från komvuxtanten också, men hon segar sig med att svara på mail. Dumma hon.

Idag har vi ätit lasagne, det är så jäkla gott!

Jag har egentligen inte så mycket att säga. Ska sätta igång med morgondagens mat eftersom jag är borta hela eftermiddagen. Och sen ska jag diska. Jag har det så livat!

Ett ord från Insision: "Där går en bergskanin, en sådan ful och fin" (länkadress för er som inte sett eller hört den vackra sången: http://www.youtube.com/watch?v=0jSxRBvh3bk )

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0