Nu kommer min helg

Nu har jag jobbat onsdag - lördag för fullt, nu känner jag min faktiskt lite sugen på ledighet.
Söndag och måndag är min helg nu. Ska bli skönt.

Efter jobbet idag pratade jag med mamma i 40 minuter i telefon, vi passar på att verkligen prata när vi gör det. Sen så la jag mig på soffan en stund och skulle slumra. Vaknade 2 timmar senare =)

Nu är jag inne på andra tvätten ikväll och ska vika en tredje som var torr. Sen ska jag fixa mig lite mat, jag har ju inte ätit idag! Bara lite ostbågar och en smörgås på jobbet. Men när man sover såhär på dagen så får man minsann lite konstiga matvanor också och jag är egentligen inte speciellt hungrig, men jag vet att man måste äta lite också.

Henrik är hos Robin och har tv-spelskväll med öl. Det kan han gott unna sig. Jag ska väl hämta honom när han behagar att komma hem inatt.

Jag har haft ont i magen i flera dagar och idag fick jag veta varför. Jepp, blödarveckan! Inte haft det på länge nu, det är nog 3 månader sen. Så nu väntar 11 dagar med röda Niagarafallen! Jippie vad skoj! Inte.

Aja, nu ska jag vika tvätten och se om det går att kolla på nåt skoj på tv.

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0