En dag kvar

Sen är det helga! Ledig lördag och söndag, två dagar i rad, det är rena lyxen! Inte mycket sånt under sommaren tyvärr, mestadels är det endagasledigheter som man inte riktigt hinner vila ordentligt på.

Idag jobbade jag med Karin, gick utmärkt som alltid. Vi är ett fungerande team, jag jobbar ju bäst med henne eller Therese. Allt gick smidigt och tiden gick fort.

Hon körde mig hem efter jobbet, 21.15 och därhemma väntade maken min med pussar. Fick laga lite mat åt mig, jag var sååå hungrig! Hann inte mycket mer än att äta så var det dags för "Hells Kitchen". Jag aaaavgudar Gordon Ramsey! Fast jag vet att han skulle få mig att grina inom 2 minuter  =)

Nu är det sängdags. Som vanligt blir det knas med sömn och så när man jobbar kväll och sen går på 06.45 nästa morgon, men det är bara tt härda ut. Kanske sover lite efter att jag handlat imorgon. Slutar 14.30

På lördag blir det antagligen Borås Djurpark för mig och babe. Karin rekommenderade det och jag vill verkligen passa på innan vi flyttar! Så jag ska försöka dra med Henk. De få helger som jag är ledig vill jag verkligen hitta på nåt och inte bara ligga hemma och lata mig. Vädret ska väl vara sisådär, men det gör mig ingenting, då kanske det är färre besökare. Man kan ju alltid hoppas!

Natti natti!

Dagens mat: Pannbiff och makaroner  (kulinariska otroligheter)

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0