God morgon eller nåt sånt

Nu ska jag snart traska iväg i regnet. Skoj va?
Man blir nästan lite sur när man ser på Nyhetsmorgon, när programledarna står i Stockholms skärgård klockan 6 på morgonen och solen lyser och de har t-shirt. Här ösregnar det och det är 11 grader. Svenska sommaren!

Jag är förbannat trött. Det blev faktiskt film när vi la oss igår och den var så bra att vi inte somnade förrän efter 24. Och jag gick upp 5. Gääääsp. Men det får liksom gå. Jag slutar 14.30, det ska jag väl klara av.

Imorgon får jag dessutom sovmorgon, börjar inte förrän 15! Ingen stress alls, det är förjävla gött.
Nu svor jag också. Men det tycker jag nästan man är tillåten till när man är astrött klockan 06.10 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0