Hej Hopp

Nu är det läggdags!

Jag jobbade inte till 13 idag som det var tänkt, istället fick jag jobba till 14, för J blev plötsligt sjuk (samma vecka hon hade fått avslag om ledighet på, hmmm) så vi fick omgruppera oss. Detsamma gäller för imorgon, jag ska jobba kväll istället, 12.30 - 21, med Therese. Det går nog bra, och dessutom får jag 2 timmar kvälls-ob. Inte helt fel.

Jobbade med Heliga Birgitta idag, det gick bra som vanligt, även om hon är väldigt oföretagsam. Men det spelade ingen större roll, för igårkväll när jag jobbade med Karin så fick vi nån kick och duschade 3 stycken på kvällen. Alla 7 ska ju duschas en gång i veckan och vissa verkar tycka att det är det jobbigaste som finns.
Får se, det är Birgitta och den nya lilla tjejen Jelena som aldrig jobbat tidigare som kör dagpasset imorgon, jag tvivlar på att de duschar nån. Men jag och Therese ska kanske duscha en tant på kvällen om vi hinner och känner att vi har lust. Egentligen ska de ju duschas på morgnarna.

Bara två dagar kvar innan det blir färd till k-d. Ska bli skönt att komma bort lite. Och när vi kommer tillbaka så är semestern slut på Hammaröbostäder, så då ska vi ringa och höra oss för om lägenheten! Jag håller tummarna och kniper med tårna. Inte för att Henk har fått nåt jobb än, men i värsta fall får han stämpla helt enkelt. Det går ju faktiskt det med.

Nu blir det sängen och en film.
Ciao sweeties!

Dagens middag: Stekt korv med kokt färskpotatis och vita bönor i tomatsås

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0