F'låt

Jag har gjort det igen. Negligerat min blogg.
Och de senaste inläggen har varit korta och utan djur.

Nunja, idag har det inte hänt mycket. Jag har varit leeediiig! Blir inte så mycket ledighet sen under sommaren, mest endagarsperioder. Är ledig imorgon också, sen går jag på sommarschemat.

Vi har bestämt att vi ska åka till Karlstad helgen vecka 29. Men nu ska jag fanimej göra upp ett schema om tiden där, är trött på att bara flänga runt hit och dit och pressa in så många som möjligt. Nej, det får nog bli en familjehelg!
Jag och Henk firar ju 2-årig bröllopsdag på söndagen där också. Då bryts antagligen min bantning, för tårta ska jag minsann ha då  =)

Henk köpte 5 flyttkartonger på hemvägen, så imorgon ska vi fylla dem med diverse porslin och köksredskap vi aldrig använder. Skönt att bli av med en del. Sen ska vi ta med dem när vi åker till k-d och lagra hos svärföräldrarna. Hoppas svärföräldrar kommer hit och hälsar på i sommar också, då kan de ta med lådor tillbaka!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig trots att jag är ledig imorgon. Känner att jag behöver sova ut, och det blir säkert minst en timmes film innan jag somnar ändå.

Dagens middag var: ugnstekt falukorv fylld med senap, ketchup och ost, kokt färskpotatis och senap/pepparrotssås. Mycket gott! "Och hon bantar?" tänker ni. Jajamensan, jag äter max 1300 kalorier om dagen och idag är jag bara uppe i 1100, trots falukorvsmiddag och en singoalla till kaffet efter maten. Det ni!

Dagens djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Helt OK

Den som väntar på något... osv.

Ha en bra dag.

2008-07-02 @ 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0