Förbannad

Jag blir verkligen arg när jag ser vissa avsnitt. En kille i 17-årsåldern trycker upp sin mamma emot ett köksskåp, pappan blir arg och smäller till pojken. Plötsligt skiter sig allt för pappan, sonen anmäler honom för barnmisshandel, han får inte träffa sina andra barn, socialen övervakar honom och sonen verkar aldrig mer vilja ha med sin pappa att göra och är grym och elak mot honom som för att straffa honom.
För ett enda felsteg? Ett enda slag, som egentligen var för att skydda mamman?
Oh my God! Tänk på alla oss som fick stå ut med slag efter slag och sparkar efter knuffar och ryck i håret!
Kan inte hjälpa det, jag blir förbannad!



Bortskämda snorungar

Kommentarer
Postat av: Någon

Wow, du måste haft det svårt som ung.

tycker du blivit rätt bra ändå, av det jag kan läsa av dina inlägg. Jobbar o reder upp ditt liv.

Grattis

2008-06-30 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0