Värre än värst

Idag var det riktigt illa! Kunde knappt sova inatt, hostade och snorade och hade ont i halsen och frös som en liten gnu på nordpolen!

Petra kom strax för 24 igår, vi satt och pratade massa skit som vanligt och gick och la oss strax före 1. Men som sagt var kunde jag inte sova, somnade nog inte förrän efter 3 nån gång.

Idag sov vi till 11, det var skönt! Även om jag vaknade en massa gånger av hostattacker inatt. Gick upp och drack kaffe, pratade massa och kollade på Saw 3 som inte Petra sett. 13.30 kom Henk hem, underbara maken hade varit till apoteket och köpt hostmedicin till mig! Den funkar faktiskt, men snorandet finns ingen hjälp till.

Henk la sig och sov en stund, Petra skickade mig i säng också eftersom jag knappt kunde stå på benen av förkylning. Så jag sov en timme och mådde faktiskt mycket bättre när jag vaknade. Då såg vi på The Dark och pratade.
Framåt 20 så blev vi lite hungriga, men ingen (allra minst jag) hade lust att ställa sig och laga mat, så vi for iväg till Venezia och köpte pizza. Tittade in på Bon-Bon på vägen och köpte Saw 4 för 99:-
Käkade pizza och kollade på den. Sen så har vi spelat kort och babblat och glott på Scrubs. Nu tar Henk en dusch för att orka hålla sig vaken och spela lite skräck-spel på PS.

Själv ska jag snyta mig (för ungefär 1865:e gången idag) och bädda ned mig i soffan för att bli lite rädd när han spelar. Petra ska åka runt 12 imorgon, så tyvärr har jag henne inte kvar så länge denna gång.

Jag kan definitivt inte jobba på lördag heller, jävla skit eftersom jag hade fått dubbel lön! Men det går inte, jag har ju feber och känner mig totalt mongo i huvudet.

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0