FBK!!!

Hell yeah! Vann idag igen! Lyyyckaaa!

Vi var hemma hos Tobbe och Maria. De bjöd på kanongod mat, fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås. Tobbe är riktigt duktig i köket!
Sen blev det hockey. Och vilken match! Jag tuggade ner alla naglar utom en. Det är farligt att ha långa naglar när man kollar hockey. Som tur är så vann vi, blev inget idiotmål som det blev igår. Sälj Gustafsson! Mitt tips.

Jag blev mobbad av Henk och Tobbe också. Jag sa att jag körde i snitt i....och så tänkte jag på vad jag kunde ha kört i. Men det tyckte de var helt otroligt roligt eftersom det lät som om jag sa att jag körde i snitti. Så numera är jag kallad Snitti och Maria är kallad Snorkiss. Hennes ord för snorbuse (snorkråka) som de också tycker är fantastiskt kul!

Skön arbetsdag idag. Jobbade med Anneli och hon är så lugn och fin och vi funkar bra tillsammans. Jobbade från 7-12 också, riktigt skönt att gå hem då. Imorgon blir det 06.45 - 14, också ganska okej. Det är ju bara att gå hem efter maten liksom. Jag längtar efter att åka till Karlstad nu. Saknar dem!
Det ska vara nån familjeträff med Henriks kusins familj på fredag, men jag vill helst strunta i den och hinna träffa mina släktingar också. 80% av all tid i Karlstad går åt att träffa Henriks släkt. Jag vill såklart träffa dem mycket också, men eftersom jag bara har mamma som närmast så vill jag passa på att träffa mormor och morfar också. Tror Henrik har lite svårt för att förstå att jag vill umgås med min släkt också. Han tänker inte så långt.

Nu ska jag i alla fall dimpa i sängen, blev bara 4 timmars sömn inatt och jag är trött som en....som en...som en tröttis.

Dagens djur
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0