Hockeyfeber och ryggsmärta

Bloggade inte igår heller. Jag erkänner, jag förtjänar lite prygel. Jag var slapp.
Jobbade kvällen med fröken J igår, det var som vanligt. Hon skrek och gapade och hotade med att strypa en tant. Sen ordnade hon så att jag fick både nyp och handdaskande av en annan. Jag tål egentligen inte att jobba med henne, men vad fan ska man göra då? Hon åker på semester på tisdag och är borta i 3 veckor, det ska bli så skönt!

Efter jobbet hämtade jag pizza på Venezia och for hem med. Smaskade pizza till en film och mådde kanon över att vara hemma och vara ledig idag.
Men inte sov jag länge idag, gick upp 10 redan. Inte så mycket eftersom jag somnade efter 2 inatt och var ledig och ville sova ut! Dessutom har jag varit väldigt rastlös idag. Rengjorde mikron grundligt, rensade badrumshyllorna och städade mina bägge bokhyllor. Blev mycket vackert. Sen var jag och handlade.
Vi käkade gourmet idag (nej, inte gourmetkocken) fick bli grillade kycklinglår med ugnsrostad röra med potatis, morot, rödlök, champinjoner och paprika. Till det en kokt majskolv och lite kall bearnaisedip. Smaskens till sista slicken!
Köpte påskgodis också, det var så billigt. Fick ett kilo för 39 kronor. Så nu har vi hela helgen!

Hockeyn håller på för fullt, det är olidligt spännande! Men det känns som om kära FBK vinner ikväll. Jag är lika galen som alltid när det gäller elitseriehockey, jag skriker och gapar och svettas och våndas.
Jag har ont i ryggen också. Samma jäkla ställe som alltid. Jag vet inte vad det är som triggar det, men helt plötsligt kan jag knappt sträcka på ryggen. Det är en knut precis vid vänster skulderblad och ibland gör den verkligen olidligt ont! Henrik har fått massera in en massa tigerbalsam nu ikväll för jag ska jobba morgonen imorgon och det är allra tyngst då. Men jag ska fixa det, jobbar bara 7-14.

Om en vecka är vi i Karlstad igen!!! Längtar!!!

Dagens djur
image65

Kommentarer
Postat av: Någon

Japp, Färjestad vann. Men det var en del tjuv o rackarspel på planen. Ser fram emot nästa match, hur många kommer att se den från bänken denna gången.

2008-03-14 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0