Längtan

Imorgon åker vi till Karlstad! Och jag längtar så!
Efter mamma...och Thomas...och svärmor och Kent, svärfar och Siw, David och Josefin, morfar, mormor, Petra, Micke & Jessicka, lillebror...ja alla i princip!

Jag var så trött imorse! Och det var snorhalt ute så jag fick gå 25 minuter innan jag började, brukar ta en kvart att gå annars. Och så trillade jag två gånger på vägen. Slog i höften en gång, men det gick bra.
På jobbet var det lugnt idag. Skönt....hoppas det blir så imorgon också, sista dagen jag jobbar tills på onsdag.
Eftersom jag bara har varit ledig i endagarsperioder hela månaden så behöver jag lite fler dagar på mig att vila upp mig.
När jag gick hem var det också halkigt, och visst ramlade jag då också. 100 meter hemifrån. Och då gick det värre, landade på mitt värsta knä, så det är lite blått och fint nu. Men jag överlever. Jobbar ju bara 7-12 imorgon.

På fredag blir det lite påskfest hos svärfar också. Han är borta, men vi lånar huset och bjuder in på fest. Jag tänker göra lite påsksnittar och kycklingvingar till festen, det är alltid uppskattat att smaska på.

Nu är det strax Top Model, det ska jag inte missa. Om jag får bestämma i alla fall, just nu sitter min skära make och spelar tv-spel. Mycket ovanlig syn!  =)

Dagens djur
image70

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej, jag längtar också så! vi försöker åka mellan 15-16 idag till karlstad, vi åker direkt till tord och siw. hoppas att vi ses där ikväll så vi kan heja på färjestad. kör försiktigt, bättre att komma fram sent än aldrig. love you! kram kram

2008-03-20 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0