Min kropp är knäpp

Fattar ni eller? Jag blöder fortfarande!!! Och inte lite heller! Jag har blodat igenom 4 plåster idag.
Helt sjukt!

Det kändes motigt på jobbet idag. Det var så segt, fanns inget att göra så det kändes som om nån kletat lim under minutvisaren på klockan. Lite svårt kanske, med tanke på att klockan är digital, men ändå.

Fixade en dejt med Therese och Daniel på lördag i alla fall, nu fasen ska det bli av att vi leker med dem utan Robin!

Henk kom till jobbet runt 20 och fick se hur det såg ut. Han var inte vidare imponerad skulle jag tro =)
Sen åkte vi hem och åt spaghetti med ost & skinksås. Mumsigt fullibibblan!

Vette tusan vad jag ska ta mig till med foten. Ska fixa ett litet förband med toapapper och gasbinda inatt, hoppas att det har slutat blöda imorgon. Jag lyckades ju bloda ned halva köket förut när jag bytte plåster.

Aja, jag ska inte tjôta mer med er, ni har väl egna liv.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0