Påsken slut

Äntligen....så känns det nu.
Inte är det nån semester att vara här uppe, man flänger hit och dit hela tiden och försöker att hinna med att träffa alla. Det är ganska jäktigt faktiskt!

I torsdags åkte vi upp. Jag körde. Resan gick bra, det var ingen fara med snö då. Åkte till svärfar och käkade lite och kollade på hockeyn. Gick ju sådär, speciellt sista minuterna och de sista 5 sekunderna. Men så kan det gå.

I fredags åkte vi till mamma en sväng innan vi var på 20-årskalas hos Henriks kusin. Sen var vi till mormor en sväng. På kvällen var det fest hos Micke och Jessicka, skitskoj! Vi spelade en massa Wario Ware på deras Wii och hade jättekul!

Lördag började med fika hos mamma, Yvonne o Kent var med. Trevligt trevligt. Sen var vi till Infinity, för jag hade bokat tid klockan 14. Trodde jag. Men Sid hade felbokat och det var på söndagen jag skulle vara där tydligen. Så vi fick åka hem igen. Kalasande hos svärmor på kvällen, med småkusiner och allt. Väldigt trevligt.

Söndag åkte vi till syster Johanna och fikade och kollade alla hennes babysaker. Snart dags nu. Sen följde David och Josefin med till tattoon och kollade när jag gaddade mig. Jag blev jättenöjd med tatueringen! Sen åkte jag och Henk till Micke och Jessicka igen och umgicks med dem på kvällen. Sov hos svärmor.

Idag hämtade vi brorsan strax efter 12 och åkte till mamma. Hon fick ett presentkort på tatuering hos Jimmy på Infinity och blev jätteglad! Sen var det påskbord här, Thomas son Andreas och hans fru Rima från göteborg var också här. Hon ska också ha bebis i slutet på april, så det blir mycket barn då.
Sen åkte Henrik hem och jag stannade här hos mamma. Ska klippa mig imorgon 11.30, sen ska vi fixa med en massa saker med mammas jobb innan vi också åker nedåt alingsås. Jag längtar hem!

Just nu snöar det för fullt här. Fy fasen alltså, jag vill ha vååååår!

Dagens djur
image71

Kommentarer
Postat av: Någon

Kör försiktigt till Götet. Här har vräkt ner snö hela måndagen.
Ha det så kul med mamma annars, det är inte ofta man får ha dem ifred.

2008-03-25 @ 08:18:51
Postat av: Tezzie

Yack snyggve bilden haha

2008-03-28 @ 22:23:38
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0