Bara två dagar till

Internet har bråkat med mig, därför har jag inte skrivit.
Men allt rullar på som vanligt, så jag kanske inte hade så mycket att skriva om heller  =)

Jag längtar som fasen nu. Efter fredag. Då ska vi först åka till Karlstad, ska på ett bröllop och en bröllopsfest på lördagen, så hela den dagen är fullbokad. Sen på söndag ska vi träffa morfar och lillebror som fyller år då.
Hoppas han kan komma ifrån en stund så vi får träffa honom!
Efter det....så åker vi till Fjällbacka!!! En hel vecka i husvagnen, gissa om det ska bli skönt!?!?
Hoppas vädret är fint mestadels av veckan i alla fall. Det skulle jag behöva, jag är så blek att jag nästan är självlysande.

Snart ska jag ge mig iväg till jobbet. Ska jobba med E-L ikväll. Hon kommer väl gnälla som vanligt och sucka och stöna hela tiden. Men jag håller min positiva mask!

En liten fråga bara....jag funderade på det där med uttryck....som "jag kastade ett getöga på honom", eller "nu har du allt skitit i det blå skåpet". Vart kommer de ifrån? Nånstans måste de ju ha uppkommit! Men vem kastade ett äckligt getöga på nån annan, och vem bajsade i ett blått skåp?
Mycket tacksam för förslag på att lösa mitt problem!

Dagens djur
image107

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Kramar! =)

2008-05-28 @ 11:44:38
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: mingla

Var med och tävla i min blogg om att vinna ett Nicole Richie-armband som är sponsrat av Betties Galleria i Kalifornien.

2008-05-28 @ 11:45:44
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Någon

Här är var det kommer ifrån. Hoppas att semestern blir bra

http://sv.wikipedia.org/wiki/Skita_i_det_bl%C3%A5_sk%C3%A5pet

2008-05-28 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0