Regn

Jaja, det är i alla fall 10 grader ute, en klar förbättring!

Jag ska snart ge mig av till jobbet.
Jobbade dag med GBC igår, jag gillar vanligtvis att jobba med henne, men igår fick jag ta alla tvättningar utom en och det tär verkligen på en att själv få ta allt slitjobb. Så jag var jättetrött när jag kom hem (2,5 timme senare än jag slutade, fick jobba över pga att EL var sjuk) och slocknade på soffan. Henrik försökte väcka mig flera gånger, men jag sov ungefär en timme och 20 minuter. Det var sååå skönt!

Jag ska jobba kvällen med GBC ikväll också, men som tur är så är det ju inga tvättningar på kvällen. Men hon får fanimej byta blöjorna!

Suck, inge roligt att gå ut och gå när det regnar. Men jag måste ju. Kan inte ringa till jobbet och säga "jag kan inte komma idag, det regnar!"

Fick ett avslag från Albert Bonniers förlag igår också. Då har två av sju förlag tackat nej till boken.
Jag tror inte att den blir utgiven, det har jag inte trott på hela tiden, så jag blir inte vidare ledsen när vi får avslag, jag är mest glad över att jag tog mig igenom skrivandet!

Nej, nu är det dags att ge mig ut och bli genomblöt. Jag avskyr att gå fort med paraply!

Dagens djur
image100

Kommentarer
Postat av: Någon

Regn är kasst, men slår snö. Eller :)
Du får väl skicka boken till de som du tycker ska läsa den om den inte blir utgiven. Är impad av att man tar tag o faktiskt gör en sån sak som att skriva en biografi.
Lycka till

2008-05-20 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0