Blöö

Så känns det nu ungefär. För att jag har tråkigt och är ensam och vet inte vad jag ska hitta på riktigt.

Ett tag sen jag skrev, men inget märkvärdigt har hänt förräns idag, då jag fick veta att Henk har gått vidare i arbetssökandestadiet hos Byggbeslag och får veta på fredag om han får det eller ej. Väntan....all denna väntan är olidlig!

Imorse var jag och simmade. Det var en grupp med 15-åriga tjejer (ja jag vet att de var 15, de pratade om att de skulle gå ur nian till sommaren) som hade livräddarträning där och killen som instruerade dem (ca 35 år) glodde hela tiden på deras kroppar som knappt doldes av bikinis och slickade sig bokstavligen kring munnen. Undrar vad han tänker på när han spänner på frugan ikväll?
Efter simmandet tog jag en kaffe hos min mycket förkylda mamma och sen åt jag lunch på Nya Peking, alldeles allena. Det är ganska mysigt, ta med en pocketbok och sitta och läsa samtidigt. Fast det måste ske innan lunchruschen börjar förstås, sen är det inte lika mysigt.
Väl hemma igen hade jag tråkigt. Försökte plugga, men det gick inte alls bra, så fort jag kommer innanför dörren så tappar jag all lust och energi till att göra nånting alls. Så jag låg mest på soffan och slöade och spelade lite Betapet.
Var bjuden på middag hos svärmor idag, 1,5 timme innan jag skulle vara där så knallade jag iväg. Såg fel på tiden och hade ändå så tråkigt hemma. Tog en promenad, den vart riktigt rask så jag var genomvarm när jag kom dit. Hjälpte till med maten och väntade på David & Josse som dök upp nästan en halvtimme för sent. Maten var god och samtalen var bra, även om det var lite motpoler mellan vissa diskussioner.
Sen körde David & Josse hem mig och efter det har jag haft tråkigt igen. Men jag har ju ingen ork att göra nåt!
Funderar på att gå och lägga mig. Seriöst. Vad ska jag göra uppe?

Jaja, depp depp depp, det är väl inte så illa som det låter, men blöö ändå.

Tezziegumms, läser du fortfarande min blogg? Jag vill så gärna läsa din, saknar den men har inget tillträde! Ge mig!

Dagens middag: Falukorv och makaroner hos svärmor

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hej.. Nej, jag slutade där för ett par månader sen.

2008-11-20 @ 03:30:26
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Skön bild. Hot dog ......

Hav tröst. Snart är det fredag kväll.

2008-11-20 @ 15:32:02
Postat av: Louise

Haha! aww.. Sötaste hunden EVER! =)

2008-11-27 @ 11:49:17
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0