Det blåser i trä'a ida'

Och jag skojar inte. Jag höll på att blåsa baklänges en gång förut.

Igår somnade jag inte förrän 3 på natten, det var ovant att ligga ensam igen som jag skrev. Så jag låg och glodde på Ultimate fighting på 4sport tills ögonen sjönk ihop av sig själva.
Imorse vaknade jag klockan 7. Idiotiskt. Men jag tänkte göra det bästa av det ändå och packade mina badgrejor och åkte in till badhuset. När jag kände att dörrarna var låsta så kom jag på att det är måndag och att de inte öppnar förrän 14 på måndagar! Det var bara att sätta sig i bilen igen och åka hem. Tog en lång dusch istället.
Klockan 10 var jag på plats på min skola för att möta min lärarinna. Hon gav mig högsta betyg på Vård & Omsorg! Yay! Sen planerade vi lite inför mitt nösta ämne, Etik & Livsfrågor. Efter att vi hade mötat oss färdigt åkte jag till mamma. Skulle egentligen bara fika, men jag blev kvar där till 17! Jag skrev första arbetet på nya ämnet, vi såg på Desperate Housewives, pratade en massa och slappade. Trötta båda två.
Sen åkte jag hem. Pysslade lite till med skolan, pratade med babe i telefon och sen somnade jag på soffan 18.30. 19.30 ringde Henrik och väckte mig som jag bad om och minuten efter ringde Aron, en gammal kompis från mIRC och vi pratade i över en timme i telefonen. Han är riktigt kul den killen! Efter det har jag ätit mat och sett på en uuuurusel film, Anaconda 3, med David "The Hoff" Hasselhoff i huvudrollen. Usch, den var så dålig att jag inte ens orkar räkna upp allt som var dåligt med den.

Nu är det läggdags, jag är trött. Om jag vaknar tidigt imorgon så vet jag iaf att badhuset öppnar klockan 6 på tisdagar =)

Dagens middag: Honungsmarinerade revbensspjäll och tomater

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0