Lyckorus

Lenkan är så sprallig och lycklig att hon antagligen ser ut som ett stort leende mähä som druckit sig full på bumbibärssaft!
Henrik  fick jobbet! Ett fast jobb! Vet inte än när han börjar, men han kommer i alla fall snart hem till mig och stannar! Sen får han aldrig nånsin flytta från mig igen. Så det så.

Utöver det så har resten av dagen (som faktiskt inte pågått så länge upptäckte jag nu, känns som om det snart är kväll) varit fin den med. Förutom att jag fick skrapa rutorna när jag åkte och simmade imorse och det är inte mycket som är värre än det! Jag vaknade 06.30, åkte och simmade, har spelat Betapet med mamma och vann stort, sen har jag gjort en lasagne som är i ugnen och håller på att steka oxfärsbiffar. Båda rätterna är till Henk och Robin att ha nästa vecka. Produktiva jag!

Fick veta att mina csn-pengar kommer att trilla in på måndag och tisdag, då får jag en duktig peng och jag ska lägga undan massor av den. Och ikväll kommer min älskade make för att vara hos mig över helgen! Jippie vilken dag!
Inte ens att jag fick mens idag eller att det snöar ute tar bort min lyckokänsla. Jag är så glad!

Nu måste jag vända mina biffar.

Ta hand om er i helgen mina snöänglar!

Dagens middag: Henrik har beställt Tex Mex

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det kanske bara är en vecka kvar i ensamhet.

Allt ordnar sig till slut.

Kram kram

2008-11-24 @ 08:09:51
Postat av: Henkan

Den 28/11 är jag officiellt Skoghallsbo igen!!

2008-11-24 @ 17:33:43
Postat av: Citty

Tävla i min blogg om ett par örhängen från PINKYSWEBSHOP. Supersnygga enligt mig :)

2008-11-25 @ 11:10:07
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Louise

Näää.. Vilken söt fisk! :)

2008-11-27 @ 11:48:39
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0