Gräsänka

Jepp, så var det med det. Igår åkte Henrik tillbaka till Alingsås och jag är ensam i nya lägenheten. Ska dryga ut min dag idag med att plocka upp kartonger, så mycket jag orkar.

Jobbade i helgen, det gick förvånansvärt bra. Fick skäll av en tant på lördagen för att hon inte fick en ny film gratis när den hon hade hyrt var för tråkig. Sen fick jag skäll av en gubbe igår för att jag tog ut en kortavgift på 3 kronor fast han var där och hyrde så ofta. Men det är sånt man får stå ut med liksom.

Nej, nu är det bäst att jag sätter igång, annars händer det väl aldrig nåt med lägenheten.

Dagens middag: Frästa grönsaker och kyckling

Dagens Djur:

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Ja det finns en del som inte vet hur man beter sig tydligen i affärer. Hur går det med plockandet i lägenheten? Nyfiken Kram kram

2008-10-20 @ 13:11:41
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Någon

Vad tråkigt att höra. Men han kommer säkert snart tillbaks igen. Du fixar det där galant :)

2008-10-22 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0